Karpal Sigh.. Keluar Dari Tanah Melayu Ni.....

Filed under: by: Pejuang orang melayu































































































Karpal Sigh.. Keluar Dari Tanah Melayu Ni.....

Gambar-gambar sekitar demostrasi di atas kenyataan karpal singh menghina ke atas DYMM Sultan Perak yang telah diadakan di pejabat UMNO Bahagian Tanjung Malim.
Satu laporan polis telah di buat ke atas Karpal Singh sejurus selepas itu.

4 comments:

On 11 Februari 2009 pada 4:40 PTG , abe MIE 'TERJAH' berkata...

menghina tu..

 
On 11 Februari 2009 pada 4:41 PTG , Al-Rashid Zulkefli berkata...

Salam Ziarah,

Dalam isu ini, jangan harus dituding jari kepada Karpal Singh sahaja. Apa yang saya nyatakan bukan bertujuan menyokong "sembah derhaka" PR, tidak sama sekali!!!

Apa yang penting disini, orang Melayu tidak perlu bersikap "marah bermusim", kemudian berbondong-bondong membuat laporan polis tentang salahlaku kerana khianat kepada raja/menghasut sedangkan hasilnya????!!! Seringkali, kosong!!!!

Maksudnya, hanya pihak berkuasa bertindak!!! Sedangkan kita terus ditakuk lama!!!

Fikirkan!!! Tidak perlu menjerit, berpekik melolong kalau hakikatnya mereka masih menari berpencak suka melihat telatah Melayu yang tidak habis-habis bertelagah!!!

Salam Perkenalan.

 
On 13 Februari 2009 pada 12:26 PTG , Pejuang orang melayu berkata...

Terima kasih hamba ucapkan pada sahabat berdua kerana sudi memberi komentar...

 
On 13 Februari 2009 pada 5:01 PTG , Tanpa Nama berkata...

salam kepada MEET UNCLE SHAH..itu lah yang cuba dismapaikan oleh blogger ini.. di mana orang2 Melayu kita seharusnya duduk semeja BERSATU..tidak kira dari parti mana mana demi menyelamatkan maruah bangsa sendiri..sedangkan keDAULATAN SULTAN PERAK..iaitu salah silah keturunan yang membuka MELAKA dan sekaligus wujudnya MALAYSIA yang kita cintai ini DIPERKOTAK KATIKKAN oleh pihak2(KARPAL) y tidak pernah kenal MELAYU DAN ISLAM..ADAKAH KITA SEBAGAI ORANG MELAYU SEKALIGUS ISLAM HANYA PERLU BERDIAM DIRI??? BKN KITA PEKIK MELOLONG TANPA BUTIR TANPA FAKTA..FIKIRKAN SEMULA EN. MEET UNCLE SHAH..